tiistai 22. toukokuuta 2012

I try to make a sound but no one hears me


And I can’t stand the pain
And I can’t make it go away
No I can’t stand the pain
 
How could this happen to me
I made my mistakes
I’ve got no where to run
The night goes on
As I’m fading away
I’m sick of this life
I just wanna scream

How could this happen to me

Everybody’s screaming

I try to make a sound but no one hears me
I’m slipping off the edge
I’m hanging by a thread
I wanna start this over again

 


Mä oon pyörinyt tänään kaupan hyllyjen välissä. Miettien mitä söisin lopulta päivälliseksi. Ahdistun. Sorrun melkein menemään herkku hyllylle ja kuulen pienen pirun selittäväni pääni sisällä "osta jotain bulimia mättöä" ei helvetti, käännyn ympärin. En voi ostaa. Ei karkkia. Mukaan tarttuu siis vain vihanneksia, maissia, kananmunia, limsaa.  Tässä on vielä mun päivällinen joka näyttää ihan järkyttävän isolta, söin ton lisäks viel myöhemmin toisen maissin..

aamulla söin muroja, töissä kuivattuja luumuja, muutaman rusinan ja keksin, päivällinen on kuvassa+ maissi, näiden jälkeen käppäilin kauppaan ja ostin mehujäätä jonka söin jo...
Eli kello 21 mennessä mahtavat 700-800 kaloria.
 Vielä jotain kevyttä varmaankin syön. Ehkä.

Tää päivä on onnistunut olemaan jotenkin todella ahdistava. Ja mä vähiten toivoin törmääväni kauppakeskuksessa Zasiin.. mutta ehei, järkytyksen vallassa huomeen sen kävelevän mua vastaan. En ehdi kääntyä takaisin. Siitä seuraa muutama kiusallinen minuutti ja kuulumis kyselyt. Kunnes hipsin nolona pois paikalta. (tulin nimittäin lähettäneeksi hänellä pienessä hiprakassa toissa päivänä viestin jossa pahoittelin ja kerroin kuinka ikävä mulla on sitä, taisin vielä linkittää siihen mukaan semmosen lässynlää lärssyn.. eikä vastausta kuulunut) oli niiiiiiiin kiusallista.


 Lopuksi haaste;

"Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä ja ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää).
Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen)."

Kiitos haasteesta http://tyttotahtoosiivet.blogspot.com <3

1. Laihtuminen
2. Onnistumisen tunne (ihan missä vain)
3. Ystävät ja perhe <3 
4. Tunteiden purkaaminen eli kirjoittaminen
5. Mun koira
6. Pienet lapset
7. Urheilu
8. Yökerhoissa käyminen ja muuten vaan rilluttelu
9. Shoppaaminen
10. Kesä ja aurinko, kesä myrskyt.



Haastan kaikkia mun lukijoita tekeen tän (; hopihopi !

2 kommenttia:

  1. Mutta sullahan on yli puolet lautasesta kasviksia, eikä tossa salaatissa ole paljon kaloreita, joten koita vain syödä hyvällä omatunnolla. Voimia! ♥

    VastaaPoista
  2. Ei tuossa ole todellakaan liikaa kaloreita eikä määräkään ole suuri. Onneksi sait kaupassa vastustettua sitä bulimiapeikon ääntä, oon ylpee :) voimia! <3

    VastaaPoista

kiitos kun kuivasit kyyneleeni