maanantai 8. lokakuuta 2012

hengissä

Anteeksi tämä pitkä piinaava hiljaisuus, kaikkea on sattunut.

Olen rakastunut.. voi kyllä luitte oikein, RAKASTUNUT. tyttöön. pidän siis enemmän tytöistä.

Mutten mä silti saa vedettyä itseäni POIS... oon niin rappiolla.. juon liikaa, näin arkimaanantainakin.
Häpeän yksin ja huutoraivoan ja itken.

Mä tiedän että mä oon niin syvällä etten tiedä kuinka mä kestäisin...... mutta musta vaan tuntuu etten pysty lopettamaan tätä hajoilua.

En voi syödä ja jos syön niin erittäin vähän. olen oksettava. enkä tiedä kuinka vitussa mä voin tästä jatkaa.

Kun poiis lähteminen houkuttelee vaan liikaa... ja mä itken.


Anteeks kun en ole vastaillut kommentteihin, ja se ei tosiaan tarkota ettenkö VÄLITTÄISI TEISTÄ.
Aivan liikaa, jakselkaa MURUT.

1 kommentti:

kiitos kun kuivasit kyyneleeni