torstai 6. syyskuuta 2012

LOST

Olen hukannut keijun siivet. Ne ovat kokonaan poissa, tilalla on vain raskaat painot nilkoissani. Ne estävät minua elämästä. Niin kuin joka ikinen gramma minussa. Kaikki on kadonnut, taito olla tyhjääkin tyhjempi on kuollut. Olen kadottanut itseni jonnekkin höyheneen kevyen ja normaalin elämän välille. Tämä väli tuntuu kaikista pahimmalta - en ole missään. En edes terve, enkä laiha. 
Täällä -ei missään- on niin pimeää. Haukon happea mutten saa vedettyä keuhkojani täyteen. Olen vajanainen. Vailla itseäni.

Ihmiset, terapeutit, lääkärit kertovat kuinka pikku hiljaa löytää itsensä. Entä jos jokin on varastanut minut, entä jos "taito" elää on kadonnut lopullisesti.


Tuntuu pahalta kuinka mä olen taas voimistunut huijaamaan muita, kuinka mun keho pakottaa mut siihen.. ei hiiskahdustakaan niistä pakottavista verta valuvista mielikuvista, tai siitä vapauttavasta tunteesta kun terä repii ihon poimu poimulta auki. 

 Kaikessa hiljaisuudessa lukittaudun vessaan..

4 kommenttia:

  1. Mä oon samassa vaiheessa ku sinäkin ja se on hirveetä, en terve enkä laiha, kaiken välissä, ei missään..
    valehtelu, mielen- ja ruuan pelit ja säännöt, ainoat asiat jotka osaan juuri nyt tai edes haluan osata..
    kaikki ne samat vanhat rutiinit on tullu takas.. oksentelu,syömättömyys,pakkoliikunta ja .. viiltely..miten me jouduttiin takas tähän tilanteeseen, meillä molemmilla meni niin hyvin, vai menikö? ehkä me vaan valehdeltiin itsellemme, ainakin musta tuntuu, että niin mä ainakin tein..
    tunnen itteni niin säälittäväks,luovuttajaks kun lääkärit ja psykiatrit jankkaa kuinka mä oon jo niin terveempi, mut ne on pelkkiä valheita..mutta silti tuntuu jotenkin oudolta kuulla noi sanat..?
    ikävä sua,älä tee tätä itelles,oot liian tärkeä itelles(susta ei ehkä tunnu siltä,mutta kyllä sä oot todella tärkeä!) ja meille muille<3(sama pätee tähänkin..:((!! )

    VastaaPoista
  2. http://www.youtube.com/watch?v=a6d65eCzarE&feature=related <3

    VastaaPoista

kiitos kun kuivasit kyyneleeni