tiistai 7. elokuuta 2012

lopetatko mut?

Ota musta kiinni ja hukuta mut, ole niin kiltti?
Vedä musta viimesetkin voimat. Heitä mut lattialle ja sylje mun päälle. Mä ansaitsen kaiken, aivan kaiken.

Tapa mut, ole niin kiltti. Kun mä itse en pysty siihen, saisin parhaimman avun. Lopettakaa mut, olkaa niin kilttejä. Niin kuin pienet eläimet laitetaan uneen ja hyvästellään. Voinko mäkin mennä? 

Kerrankin mun suu avautu psykologin vastaanotolla, hän tyrmäsi kaiken ja pehmitti sanomani, halusin vain saada sen ulos "mä tapan itteni" mutta vastaukseksi sain "et sä halua kuolla, näen että sussa on voimaa"... Yliannostusta on varmaan enään turha yrittää. Olen surkea enkä onnistu. 

Selaan googlesta hirttosilmukoiden kuvia ja teko-ohjeita.
Enkä mä saa sanottua tätä kenellekkään, kukaan ei ansaitse tämmösiä sanoja, ei edes tämä blogi, lukijatkaan. Mutta minne muualle mä tämän purkaisin, ANTEEKSI. Tää sota ei tuu loppuun ikinä, en enään ole varautunut heräämään letkuista. Se kun ei enään ole valinta.

Mun kyynelkanavat on jo kuivuneet tämän päivän jäljiltä.

Nyt mä lähden ulos pimeyteen kävelemään, en saa henkeä.
 

5 kommenttia:

  1. kulta pieni älä tee mitää itteles, oot mulle tärkee <3 oot ainutlaatuinen, oot täydellinen justii tommosena, jos sä lähdet ei oo olemassa ketää joka voisi edes sut korvaa milllää tavalla :(( <3

    VastaaPoista
  2. voi rakas, et sää voi lähtä. tiedän liian hyvin tuon, itselläkin on nim. muutama itsemurhayritys takana, voisimpa vaan jotenkin auttaa, voisimpa vaikka edes kuunnella.. olet rakas <3

    VastaaPoista
  3. <3 Et sä saa kadota täältä. Tähän kaikkeen on joku syy, joka selviää sulle myöhemmin ja sun on pakko saada se selville. Et sä voi lähteä ennen sitä, koska sitten et saa ikinä tietää (ja kuinka epäreilua se olisi) ja me jäätäisiin kaikki kaipaamaan sua tänne aivan mielettömästi, eikä sekään oo reilua. Jep, elämä harvoin on, mutta ei tehdä siitä epistä tarkoituksella, joohan. <3

    Voi kun sua pystyis halaamaan ja olemaan sun kanssa parempana tukena. <3

    VastaaPoista
  4. Minulla on niin paljon samanlaisia tunteita kuin sinulla tällä hetkellä... Mutta kai itse ainakin vielä haluan nähdä jos sittenkin kaikki kääntyisi parhain päin. Puhdas uteliaisuus on kai ainut syy, mikä pitää minut täällä. Toivon, että sinullakin riittäisi sitä uteliaisuutta edes vähäksi aikaa. Koskaan ei tiedä, milloin asiat alkavat muuttumaan. Olet tärkeä niin monelle eikä me haluta menettää sinua<3

    VastaaPoista
  5. Sä et voi tehdä tätä :'(♥

    www.livingwithnea.blogspot.fi

    VastaaPoista

kiitos kun kuivasit kyyneleeni